GYIK
Hogyan rendelhetek?
A rendelés leadásához nincs szükség regisztrációra, csupán a végleges rendelési lista összeállítását követően kell megadni a rendelés teljesítéséhez szükséges adataidat - név, email cím, szállítási és/vagy számlázási cím és egy telefonszám. Amennyiben regisztrálsz, ezeket az adatokat a jövőben már nem kell újra kitöltened és az adataidat biztonságban tartjuk, illetve bármikor kérheted a regisztrációd törlését.
A rendeléshez elsőként a termékeket a "Kosárba" gombra kattintva válaszd ki. Miután végleges a rendelési listád, kérjük add meg a kért adatokat, melyek a rendelés teljesítéséhez szükségesek, majd válassz szállítási és fizetési módot, végül a "megrendelem" gombra kattintva tudod azt részünkre eljuttatni az ÁSZF és adatkezelési tájékoztatónk elfogadásáról szóló tájékoztató elfogadását követően.
FONTOS! A termékeket nem tudod lefoglalni, azzal, hogy a kosárba teszed, a vásárlásod az elküldés után válik számunkra is láthatóvá. A rendszer 15 perc inaktivitást követően automatikusan kiléptet a profilodból, ebben az esetben miután újra beléptél folytathatod tovább a megkezdett vásárlást.
Milyen szállítási módok között választhatok?
A szállítási módok között dönthetsz a HÁZHOZSZÁLLÍTÁS mellett, illetve kérheted a csomagodat FOXPOST CSOMAGPONTRA A házhozszállítás kényelmesebb lehet számodra, amennyiben olyan címre kéred a rendelésedet, ahol 8-17 óra között mindig van valaki, aki át tudja venni a csomagodat.
FoxPost automatát akkor előnyösebb választanod, ha nem szeretnél alkalmazkodni a futár érkezéséhez és a közeledben van FoxPost automata, ahol akkor veszed át a csomagot, amikor számodra a legmegfelelőbb, akár munkaidőn kívül is. Ez utóbbi lehetőségeknél kérünk, ne feledkezz meg arról, hogy a csomagodat az elhelyezéstől számított 3 napon belül tudod átvenni.
Milyen költségei vannak a szállításnak?
- Házhozszállítás GLS futárszolgálattal: 1290 Ft (2 munkanapon belül a raktáron lévő termékek esetén)
- FoxPost automatánál történő átvétel: 699 Ft (Kérünk, hogy minél hamarabb vedd át, hogy a következő rendeléseknek is legyen helye.)
Milyen fizetési módok közül választhatok?
- Online bankkártyás fizetés, melyhez a szuperbiztonságos Barion rendszerét használjuk. A Barion az egyik legmodernebb, banki biztonsággal védett, bankfüggetlen fizetési rendszer, a kátyaadataidat kizárólag ők látják, semmilyen más félnek, nem szolgáltatják ki azokat, nekünk sem. A fizetés teljesítéséről mi azonnal kapunk információt, nincsen átfutási idő. A fizetés visszautalása is szintén egyszerű és gyors, amennyiben meggondolnád magadat és elállnál a rendeléstől.
- Utánvéttel a futárnál is bankkártyával, illetve készpénzzel. Ebben az esetben +350 Ft utánvételi díjat számolunk fel a szállítási díjon kívül.
- Utánvéttel a FoxPost automatáknál is tudsz fizetni, kizárólag bankkártyával. Ebben az esetben +350 Ft utánvételi díjat számolunk fel a szállítási díjon kívül.
Amennyiben a fentiek egyikét sem szeretnéd választani, átutalással is tudsz fizetni, az alábbi számlaszámra kérjük elutalni az összeget a megrendeléstől számított 3 napon belül. Az átutalt összeg megérkezése után kezdjük el a csomagod összekészítését.
Név: Homola-Csóka Beatrix E.V.
ERSTE Bank
Számlaszám: 11600006-00000000-94792821
Mikor kapom meg a rendelésemet?
A webshopban minden terméknek az aktuális elérhetőségét láthatod. A 12 óráig leadott rendeléseket a raktáron lévő termékek esetében még aznap átadjuk a futárszolgálatnak, és másnap már meg is érkezik hozzád. A 12 óra után leadott rendeléseket pedig a következő munkanapon indítjuk útjára és az azt követő munkanapon kerül kiszállításra. Előfordulhat, hogy kosárba tétel pillanatában látsz készletet egy adott termékből, de rövid idő alatt egyszerre több megrendelés érkezik rá, így mire elküldöd számunkra a rendelésedet, már nem elérhető. Ebben az esetben megpróbáljuk azonnal pótolni a készletet, így jó esetben Te ebből semmit nem fogsz érzékelni. Amennyiben viszont nem tudjuk legkésőbb a rendeléstől számított 3. nap kiszállítani, felvesszük veled a kapcsolatot és tájékoztatunk a várható kiszállítás idejéről.
Nem azt kaptam, amit rendeltem, mit tegyek?
Minden rendelést a legnagyobb gondossággal és körültekintéssel kezelünk, de mi is hibázunk. Amennyiben nem a megrendelt terméket kaptad, kérünk, hogy a terméke(ke)t az eredeti csomaglásukban, bontatlan és sértetlen állapotban küldd vissza a feladó címére. Amennyiben segítségre van szükséged, kérünk, hogy keress bennünket az elérhetőségeink valamelyikén és segítünk a visszaküldésben, illetve a megrendelt termék kiküldését is azonnal intézzük. Hibás rendelés visszaküldés esetén Téged semmilyen költség nem terhel és természetesen kárpótolunk a téged ért kellemetlenségért.
Nem tetszik / nem szeretném mégsem a megrendelt terméket, mit tegyek?
Amennyiben a rendelésedet bármilyen okból vagy egyszerűen indoklás nélkül szeretnéd visszaküldeni, a kézhezvételtől számított 14 napon belül bármikor megteheted. FONTOS! Csak sértetlen csomagolású, bontatlan terméket küldj vissza.
A csomagban nem volt benne a rendelésem számlája, miért?
Nem küldünk papír alapú számlát, elektronikus számlát állítunk ki, melyet a regisztrációdban megadott email címre küldünk el a csomag összeállítását követően. Amennyiben nem találod, kérjük, hogy ellenőrizd a Levélszemét / Spam mappádat is, illetve jelezd felénk, ha nem találod.